Live Streaming

Isnin, 1 Oktober 2012

Mancini: Kami sedang bangkit

Fulham vs Man City: Edin Dzeko

Roberto Mancini percaya Manchester City sedang kembali semula ke tahap yang terbaik.
Juara Liga itu menang 2-1 ke atas Fulham hasil jaringan Sergio Aguero dan Edin Dzeko.
Mancini akui pasukannya sedang mencari keserasian yang ditunjukkan musim lepas tetapi percaya mereka di arah yang betul.
"Saya bimbang sebelum ini kerana kami terus beraksi dengan baik dan mempunyai peluang," kata Mancini.
"Kami tidak menjaringkan gol selama 87 minit dan saya sangat berpuas hati dengan Edin kerana dia menjaringkan gol yang penting.
"Ia juga sukar untuk saya memilih 11 pemain kerana saya mempunyai 17,18,20 pemain yang sangat bagus.
"Saya fikir kami hampir kembali kepada tahap asal seperti tahun lepas.
"Masalah yang kami hadapi adalah kami tidak memiliki semua pemain semasa pra-musim. 12 pemain memulakan pra-musim 10 hari sebelum liga bermula.
"Pada pendapat saya selepas perlawanan antarabangsa kami akan OK."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan