Live Streaming

Ahad, 1 April 2012

Kelantan belasah Felda 5-1




Kelantan terus kekal mempertahankan kedudukan di persada Liga Super apabila mencatat kemenangan besar dengan membelasah Felda United 5-1 di Stadium Sultan Mohammed IV, Kota Bharu.
Skuad bimbingan Bojan Hodak kini mengumpul 26 mata dengan kelebihan dua mata di hadapan pencabar dekat Lions XII dari Singapura.
Pemain import Kelantan, Nwoha Onyekach menjadi wira skuad Red Warriors apabila menyumbangkan dua gol pada minit ketiga dan minit ke-45.
Gol lain disumbangkan Mohd Nor Farhan Mohamad pada minit ke-65, Indra Putera Mahayuddin (minit ke-67) dan ketua pasukan, Mohd Badhri Mohd Radzi (minit ke-81).
Manakala gol tunggal pasukan pelawat disumbangkan oleh Azrul Ahmad pada minit keempat.
Di Stadium Jalan Besar, Singapura, pasukan Lions XII mengutip tiga mata setelah mencatat kemenangan tipis 2-1 ke atas T-Team.
Gol pasukan Lions XII dijaringkan oleh Shahril Ishak pada minit ke-50 dan Shahdan Sulaiman pada minit ke-86 (penalti), manakala gol tunggal T-Team disumbangkan oleh Zairo Anuar pada minit ke-53.
Di Stadium Likas, Kota Kinabalu, Sabah seri 1-1 dengan Selangor. Gol Sabah hadir seawal minit ketiga hasil jaringan Michael Baird namun kegembiran pasukan tuan rumah tidak kekal lama apabila pemainan pertahanan Selangor, P.Gunalan berjaya meyamakan kedudukan pada minit ke-59.
Terengganu juga seri 0-0 dengan Johor FC di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin, Kuala Terengganu.
Sarawak pula menewaskan Selangor PKNS 4-1 di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan