Live Streaming

Ahad, 1 April 2012

Semuanya Kerana Faktor X : Cristiano Ronaldo

ronaldo faktor x




Cristiano Ronaldo Dan Rahsia Faktor X


Kapten Pasukan Kebangsaan Portugal dan juga bekas pemain profolik Manchester United yang kini melakar kejayaan di Real Madrid, Cristiano Ronaldo berkongsi kisah kejayaannya menjadi seorang pemain bola sepak professional pada usia muda dan berjaya merangkul pelbagai anugerah dan penghargaan hanya dengan Faktor X.
Menurut Bekas Pemain Terbaik Dunia itu, dia sentiasa bangun pada pagi hari dengan semangat baru dan kekuatan mental yang jauh lebih kuat daripada hari semalam. Selepas itu Ronaldo akan melakukan latihan dengan bersungguh-sungguh sehinggakan tiada sesiapa yang dapat mengganggu fokus nya selagi latihan belum tamat.

Faktor X ELEMEN TERPENTING

Ronaldo juga menerapkan seberapa banyak FAKTOR X yang ada dalam dirinya. Kewujudan Faktor X tersebutlah yang mendorongnya untuk menjadi seorang pemain paling bernilai di dunia ketika ini, memadamkan rekod pemain-pemain hebat terdahulu seperti Zidane Zidane, David Beckham dan ramai lagi.
“Ya, saya tidak nafikan dalam diri saya terdapat Faktor yang amat bernilai dan mustahil saya akan melepaskan nya pergi walaupun untuk masa 1 saat. Ia mendorong saya untuk menjadi Cristiano Ronaldo yang anda lihat sekarang” kata Ronaldo kepada wartawan sukan selepas perlawanan Real Madrid VS Ossasuna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan