Live Streaming

Sabtu, 17 November 2012

Suarez bahagia di Liverpool

Everton vs Liverpool: Luis Suarez

Penyerang Liverpool itu menegaskan bahawa beliau akan kekal di Anfield untuk beberapa tahun akan datang.
Spekulasi telah mengaitkan pemain Uruguay itu dengan permindahan mahal ke Manchester City yang enggan memberikan komen tentang dakwaan itu manakala pengurus Reds Brendan Rodgers telah menolak kemungkinan itu.
Suarez yang berumur 25 tahun, membuktikan kenyataan beliau dengan menonjolkan komitmen beliau kepada pasukan dan menyatakan keinginan untuk mencatatkan nama dalam sejarah pasukan.
Suarez yang masih berbaki empat tahun lagi dalam kontrak setelah bersetuju dengan terma yang dipertingkatkan lagi pada musim panas, memberitahu Liverpoolfc.com: "Saya masih berbaki beberapa tahun lagi dan ia adalah salah satu impian saya untuk beraksi dalam pasukan seperti Liverpool.
"Kini, saya telah berjaya menyertai pasukan. Saya ingin menikmati kerjaya dan kekal di sini, kerana saya bahagia. Saya mempunyai rakan sepasukan dan pengurus yang sama hebat. Mereka mampu menolong saya lebih meningkat sebagai seorang penyerang.
"Sebagai seorang pemain, ia amat penting untuk mendapat sokongan dari pengurus anda jadi keyakinan beliau terhadap diri saya dan juga pasukan telah mendorong kami untuk lebih berjuang di atas padang.
"Saya mengharapkan bahawa kami akan selalu memperbaiki. Saya berterima kasih kepada pasukan dan para penyokong.
"Skuad kami amat rapat. Walaupun tidak selalu mendapat keputusan yang diingini, kami mempunyai hubungan yang erat dan kami akan sama berjuang untuk mendapat lebih mata.
Rodgers telah berkata dalam persidangan akhbar beliau pada hari Khamis bahawa prestasi terbaik Suarez masih boleh dinantikan dan beliau yakin ia akan muncul bersama pasukan Liverpool selaku beliau menyesuaikan pasukan untuk berganding dengan penyerang itu.
"Beliau tidak akan dijual dan akan kekal di sini."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan