Live Streaming

Ahad, 25 November 2012

Harry Redknapp ambil alih QPR

Harry Redknapp

Harry Redknapp telah diumumkan sebagai pengurus baru QPR setelah pemecatan Mark Hughes pada hari Jumaat.
Bekas pengurus Tottenham itu telah diumumkan sebagai pengganti Mark Hughes oleh Queens Park Rangers di laman rasmi kelab mereka.
Beliau telah menandatangani kontrak selama dua setengah tahun tetapi hanya mampu menyaksikan pertembungan pasukan baru dengan Manchester United nanti.
Beliau telah berkata kepada laman rasmi QPR: "Saya amat teruja dengan pelantikan sebagai pengurus QPR.
"Apabila pihak pemilik memberitahu rancangan mereka, saya rasa ini adalah peluang yang saya tidak boleh tolak.
"Saya tidak boleh nafikan bakat skuad kami yang tidak bernasib baik sejak permulaan musim.
"Saya tidak sabar untuk terus bekerja dan memulakan musim saya."
Redknapp dianggap sebagai satu-satunya pengurus England terbaik dan rekod beliau amat menyerlah.
Setelah meraih Piala FA bersama Portsmouth pada tahun 2007, beliau mendorong pencapaian Tottenham Hotspur dalam penampilan pertama dalam Liga Juara-Juara pada tahun 2009.
Beliau juga meraih anugerah pengurus Liga Barclays terbaik pada tahun itu.
Pengerusi QPR Tony Fernandes berkata: "Harry adalah sasar utama kami. Kami amat bangga dengan penyertaan beliau.
"Rekod beliau dalam Liga Barclays amat menyerlah dan kami memerlukan ciri-ciri dan kemahiran beliau."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan