Live Streaming

Ahad, 25 November 2012

Harimau Malaya sedia bertemu Singa

Harimau Malaya sedia bertemu Singa

Jurulatih Harimau Malaya, Datuk K.Rajagobal akui tidak menjangkakan banyak kejutan dari pasukan Singapura apabila mereka bertemu Ahad ini.
Malaysia dan Singapura sudah bertemu dalam beberapa perlawanan sebelum ini dan Rajagobal pasti pasukannya tahu apa yang akan dihadapi oleh mereka.
"Saya tidak rasa akan terdapat banyak kejutan dari Singapura esok. Kami telah beraksi dalam pelbagai perlawanan dengan Singapura dan kami tahu pemain mereka.
"Yang paling penting, saya beri perhatian kepada pasukan saya dan perlawanan dengan Singapura Ahad ini. Kami mesti beraksi dengan penuh keyakinan." kata Rajagobal di sidang media pagi ini.
Dalam pada itu, terdapat laporan dalam akhbar hari ini yang mengatakan Rajagobal kurang senang dengan tindakan Khairul Fahmi mengadakan sidang media semalam untuk mengumumkan tarikh perkahwinannya tanpa pengetahuannya.
Beliau juga telah ditanya jika Norshahrul Idlan Talaha terganggu dengan isu kontraknya dalam Liga Malaysia.
Namun, Rajagobal lantas menegaskan bahawa beliau pasti kedua-dua pemainnya itu fokus sepenuhnya kepada perlawanan Ahad ini.
"Apa yang saya tahu para pemain saya sangat fokus. Saya menyaksikan mereka di sesi latihan dan saya kenal mereka.
"Mungkin persembahan mereka nanti akan menunjukkan jika mereka terganggu atau tidak. Apa yang pasti kami mahukan perlawanan yang baik dengan Singapura nanti," jelasnya lagi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan