Live Streaming

Isnin, 26 Mac 2012

Kami mempunyai kelebihan atas City

Football News: Chris Smalling Mario Balotelli


Chris Smalling percaya yang pasukan Manchester United mempunyai momentum untuk mengatasi Liga Barclays setelah mengalahkan Fulham.
Walaupun keputusan seri dengan Stoke tidak begitu teruk, kegagalan Manchester City untuk menang di Stadium Britannia pada hari Sabtu telah memberi peluang untuk United meraih kelebihan tiga mata kepada satu-satunya pasukan yang mampu menghalang kejuaraan ke 20 mereka.
City tidak menunjukkan prestasi yang baik dalam perlawanan di padang lawan dan United telah mengambil kesempatan dan telah terlepas hanya dua mata dari jadual yang sukar dengan Arsenal, Chelsea, Liverpool dan Tottenham.
“Kami mempunyai kelebihan ke atas City setakat ini.” Smalling berkata.
“Pengalaman memenangi kejuaraan adalah satu perkara, momentum memberi pengaruh juga. Kami sedang meningkatkannya pada masa ini.”
“Itulah dua perkara yang boleh membangkitkan kami.”
Ia sukar untuk mengelakkan perbincangan tentang kemenangan kejuaraan di Manchester, dengan kedua-dua pasukan merah dan biru amat optimis dalam jangkaan mereka.
“Kenyataan yang pasukan City mencabar kami memberi kami lebih pengaruh.”
“Kamu melihat kedudukan dan banyak pihak yang berbincang tentang jadual kami.”
“Kami berlatih hampir-hampir empat atau lima hari seminggu dan ia menambah kepada kepentingannya.”
Smalling dapat menghadapi kelab lamanya setelah pulih dari kecederaan kepada yang dialami dalam perlawanan persahabatan England dan pasukan Belanda di mana mereka telah tewas.
Sementara itu, pengurus Manchester United Sir Alex Ferguson telah memuji pengaruh Ferdinand do Old Trafford.
“Dia telah mengambil tanggungjawab penting di pasukan. Dia telah mempengaruhi para pemain dengan baik.” Ferguson berkata.
“Dia masih muda untuk seorang pemain pertahanan.” Kata Fergie. “Ia perkara biasa untuk menyaksikan seseorang pemain pertahanan dalam lingkungan umur 30 tahun keatas.”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan