Live Streaming

Jumaat, 4 Januari 2013

Mancini, Balotelli bertengkar

Man City vs Man United: Rio Ferdinand, Mario Balotelli

Persiapan kelab Manchester City untuk saingan Piala FA tergantung akibat pentengkaran dalam sesi latihan antara Roberto Mancini dan Mario Balotelli.
Penyerang Itali itu terpaksa dipisahkan dari pengurus City Roberto Mancini setelah mereka bertengkar akibat aksi kekasaran yang dilakukan oleh Balotelli terhadap Scott Sinclair dalam sesi latihan.
Walaupun kakitangan kelab hanya berdiam diri apabila disoalkan tentang insiden itu, beberapa keping gambar telah menunjukkan kededua kelihatan amat berang.
Ahli pengurusan kelab sedang membawa Balotelli jauh dari pengurus itu yang juga sedang menujukan jari ke arah penyerang itu setelah aksi kekasaran yang dilakukan sebelum itu. Mancini juga telah menarik baju Balotelli dan sedang berbual dengan jarak dekat walaupun pemain muda itu lebih tinggi daripada bekas pemain antarabangsa Itali itu.
City enggan memberikan kenyataan pada petang Khamis dan menyatakan bahawa insiden itu hanya perkara yang kecil dan tidak perlu dibimbangkan.
Walaubagaimanapun, Mancini dijangka akan berbual bersama pihak media pada pagi Jumaat sebelum perlawanan peringkat ke tiga bersama Watford di mana Sergio Aguero akan dikecualikan akibat kecederaan hamstering yang dialami pada kemenangan tahun baru bersama Stoke.
Insiden itu juga telah meragukan ramai peminat jika Balotteli akan kekal di City.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan