Live Streaming

Jumaat, 4 Januari 2013

Modric: Kehidupan di Real mencabar

Football News: Luka Modric, Real Madrid

Pemain tengah Real Madrid, Luka Modric akui kehidupan di Bernabeu sangat mencabar sejak berpindah dari Tottenham.
Pemain dari Croatia itu berhijrah ke pasukan juara La Liga itu selepas empat tahun di White Hart lane, tetapi dia telah mengalami kesukaran untuk mendapatkan tempat dalam kesebelasan utama dibawah jurulatih, Jose Mourinho.
Mourinho baru-baru ini telah mengkritik aksi tidak konsisten pemain berusia 27 tahun itu dan Modric telah memberi reaksi tentang itu.
"Ini adalah Real Madrid. Saya faham terdapat tekanan yang besar bagi pemain baru untuk berjaya di sini.
"Saya bukan memberi alasan, saya bukan seperti itu, tetapi ia sangat mencabar untuk menyesuaikan kehidupan dengan kelab besar seperti Madrid.
"Saya telah memberi persembahan yang baik dalam beberapa perlawanan dan saya percaya saya boleh buktikan diri saya."
Modric telah diturunkan dalam kesebelasan utama lapan perlawanan liga dan menjaringkan satu gol.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan