Live Streaming

Khamis, 3 Januari 2013

Casillas ingin berjuang untuk tempat

Football News: Iker Casillas

Iker Casillas ingin berjuang untuk cuba menang tempat beliau kembali dalam kesebelasan utama Jose Mourinho.
Keputusan Mourinho untuk tidak masukan penjaga gol itu dalam kesebelasan utama telah menerima kritikan, terutama setelah Real tewas 3-2 kepada Malaga bulan lepas.
Mourinho telah menyatakan yang keputusan beliau dibuat "atas sebab teknikal" dan menegaskan yang beliau tidak menyesal dengan tindakannya walaupun kini 16 mata di belakang Barcelona.
Sifat professional Casillas amat menyerlah dan beliau hanya menyatakan kepada wartawan yang beliau memberi segala tumpuan terhadap usaha untuk memenangi tempat beliau kembali.
Casillas berkata: "Saya sedang melatih diri saya untuk berjuang, untuk cuba memenangi tempat saya kembali. Matlamat utama saya adalah untuk dipilih dalam kesebelasan utama dalam perlawanan akan datang."
Penjaga gol antarabangsa Sepanyol itu menambah: "Saya rasa sihat tetapi saya bukan mesin, saya perlu berlatih hari-hari."
"Madrid lebih besar dari Casillas. Keputusan akan dibuat oleh pengurus.
"Walau apa pun saya tidak akan menghentikan usaha saya hingga saya bersara."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan